mia-

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Mia - 20 april 2012 20:08

Dagen började med att det snöra som FN.... jippi jag ska åka iväg och byta till sommardäck. Perfekt...

Ja ja åker till ockle och får de bytta. Hem sova. Rastlös åker till stallet. Hovis kommer vid fyra Pelle har tappat en sko. Han hade sträkt sig i hagen i onsdags, verkade halt. Mår bra i torsdags. Yes vi kan tävla på söndag.... Då har mammas lilla mini as tappat en sko...

Pelle är aldrig verkad eller skodd utan sedering. Men nu fick vi chansen. Jag hade sedering med mig. Men hahahaha det behövdes inte. Världens bästa Pelle. Inga bekymmer alls. Han är ju bara så himla bra.


Efter en lyckad em i stallet. Bar det av till Brandstationen. Dags för gymmet. Har med mig en trängingskompis idag. Det behövdes. Fan så taggad jag blev. Ont i hälen. Men sprang som aldrig förr. Så lätt det går. Eller lätt är fel ord. Flåsar som en höggravid sugga med reumatism. Men jag springer. Inte bara jogga utan springa... Så underbart skönt.

Fick hjälp efter att dra ut min inflamerade sena under hälen efter trängingen.

Känns verkligen nu... hittar inte min voltaren gel. Måste köpa ny i morgon. Annars kommer jag inte kunna gå längre... Jaja jusst nu finns det inget som stoppar mig.

Ligger lite efter med maten idag igen. Att det ska vara så svårt när jag ska jobba. Men men

Det kommer att bli så himla bra. Känner hur kilorna bara rasar av mig jusst nu. Det kanske inte syns men det känns verkligen.


Tycker även att min hunger har lagt sig lite. Klarar mig ganska så bra på min minimala kost. Nu ska det väl bara bli bättre o bättre.


Imorgon har jag bokat in mig på gymmet igen. Då ska vi tydligen köra ännu hårdare.... Vad begär hon av mig??!!! Älskade vän. Tack för att du hjälper och stöttar mig. Jag behöver det verkligen. Släpa ut mig. Låt mig inte ligga hemma. Jag ska ta dessa kilon tills på onsdag. Jag vet att jag kan.....


/Fläsk Fia

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards